question and answer sessions

kau boleh tanya kenapa aku nak kat kau sangat ?

okay first of all, aku dah lama kenal kau n dah lama lepak ngan kau. that makes aku dah selesa ngan kau. semua baik buruk kau aku dah tau, even rahsia paling besar kau tu pun kau bagitau aku sorang je kan?

secondly, aku suka ngan kau sebab kau bukan perempuan yang jenis mengalah. aku tau kau cepat kusut dengan sesuatu keadaan. tapi aku respek benda tu sebab kau kusut sebab kau tanak mengalah. itu yang best pasal kau, never give up :D

third one is, kau ni jenis perempuan yang boleh berdiri dengan sendirinya. aku perasan kadang - kadang tu kau boleh berusaha sorang - sorang dalam buat sesuatu kerja. kadang - kadang tu aku tanak buat kerja ngan kau bukan aku tanak, tapi aku nak tengok macam mane kau handle benda tu. lastly, kau memang boleh survive sendiri kan? lelaki memang suka awek dia boleh berdiri dengan sendiri.

fourth one is, kau ni comel tau. even kadang kadang aku marah kau senyum - senyum tu sebab kau comel sangat. kau tau kan perasaan bila nampak kucing comel gila macam mane kan? kau mesti rasa nak picit - picit kepala dia kan? haha. macam tu lah aku rasa bila nampak kau, rasa macam nak picit - picit kepala otak kau. paham tak? haha.

fifth one is, muka kau macam Yoona SNSD. haha gentle kadang kadang tu aku tengok Yoona teringat kat kau. hehe, betul doh.

sebenarnya banyak doh aku nak explain pasal soalan ni,tapi tak tertulis doh. kalau face to face confirm 3 hari 3 malam aku boleh cakap non stop pasal kau.

i feel empty without you, this is serious :(