Ciggie, laptop, music

post aku makin lama makin pendek makin lama makin sikit. aku pun dah tak tau nak cerita ape, dulu masa aku single aku kaki kaji lifestyle orang. tapi sekarang aku dah takde masa ngan benda benda tu semua, aku sekarang ni nak kaji diri aku pulak.

yela dulu ade je benda nak cerita sebab dulu ade je benda nak buat,bsekarang ni aku banyak habiskan masa aku hisap rokok depan laptop sambil google benda yang mengarut ngarut. sometimes tu aku google gambar awek hot hot then berangan. gila loser, tapi itulah benda yang aku buat. gila takde life.

nak carik kerja malas, aku nak beli rokok hari hari pun malu mintak parents aku, tapi dah sangap bedal lah. haha, biasalah smoker en. kalau takde, seboleh boleh berusaha nak dapatkan. aku ni bukan anak orang kaya, orang biasa biasa je, cukup makan dan cukup untuk menimba ilmu jee..