thanks for cleaning my darkside

adui, teringat pulak zaman - zaman sem 1 ngan 2 dulu kat kolej. sumpah aku memang macam syaitan, aku berani ngaku aku jahat gila. hari hari tak betul, setiap malam rosak. hehe.tapi tu dulu, sekarang dah jadi baik, tanak jadi bodoh bangang maca dulu dah.

aku berubah pun sebab kawan sekeliling aku kat kolej dah bertukar, kalau tak bertukar dah hancur lebur dah aku hehe.sekarang ni fikir nak carik kerja je, kalau lah hidup ni takyah kerja pastu hari hari duit masuk. kan best gila macam tu, tapi memang takkan lah kan, haha.

tadi tengah kemas - kemas data dalam laptop, tetiba singgah kat folder gambar jap. rasa sebak gila tengok gambar kenangan masa kolej dulu, sumpah nangis kat dalam lah. kat luar tak nangis sebab aku kan lelaki. haha.

macam mane pun aku nak berterima kasih kat semua dak dak kolej aku sebab bagi aku pengalaman yang indah gila time belajar. sayang korang, sumpah :')